​ Vores varme tid her på Tenerife er snart slut.

Derfor ville vi bruge dagen på at suge alt den sol til os vi kunne. Både mutti og pølle er ude på at skaffe sig en seriøs tan inden vi snart er tilbage i det danske vinter vejr.

Vi startede dagen med at tage på et FLEAMARKET som er det samme som et loppemarked.
Mutti købte et par pink bukser ved stand nr. 1 og jeg faldt for et stort stykke stof i dejlige farver ved stand nr. 2
På resten af det ret store market fandt vi ikke andet vi ville investere i eller havde plads til i kufferterne.
Efter markedet var gået tyndt, kørte vi mod vores yndlingsstrand. Den er god fordi der er gode bademuligheder med vilde bølger, toiletter i nærheden, alt i restauranter, kiosker og turistbutikker, en McDonalds, en parasol vi kan låne til mig så jeg kan ligge i skyggen og stranden er i læ fra den ellers kraftige vind.
Vi hyggede og stegte på stranden i nogle timer, hvorefter vi kørte hjemad.
Da klokken ikke var så mange, fandt vi på at stoppe i vores naboby og gå en tur ved havnen. Havnen var fyldt med store og dyre skibe.
Vi endte med at spise aftensmad tidligt, og havde derfor restauranten helt for os selv. Restauranten lå lige ved havnen i et lille restaurantområde tiltænkt byens mange ressortgæster. Igen igen spiste vi indisk mad og vi havde faktisk spist på restauranten før, så vi vidste lige hvad vi skulle bestille.
Det har været en dejlig, varm og afslappende dag her på øen.

Vi håber i har det godt og hygger i snevejret.